W środę transfer Luisa Suareza z FC Barcelona do Atletico stał się faktem. W Katalonii wciąż nie sprowadzono następcy Urugwajczyka. Według "Marki" klub miał ponownie spróbować pozyskać Lautaro Martineza z Interu, ale działacze złożyli ofertę, której w Mediolanie nie mogli zaakceptować – na Camp Nou chcieli zapłacić tylko piętnaście milionów euro za 23-letniego Argentyńczyka.
Według "Marki" Barcelona miała poprosić o pomoc w sprowadzeniu Martineza jednego z najbardziej znanych agentów piłkarskich Jorge Mendesa. Praca Portugalczyka sprowadzała się do znalezienia kupca na Nelsona Semedo, który ostatecznie przeniósł się do Wolverhampton Wanderers za 35 milionów euro.
Inter odrzucił ofertę w wysokości piętnastu milionów euro, choć ta miała zawierać też dodatkowe kwoty z tytułu tak zwanych zmiennych. Działacze z San Siro są gotowi sprzedać Martineza, ale pod warunkiem, że ktoś wpłaci jego klauzulę wykupu wynoszącą 111 milionów euro. Propozycja Katalończyków miała zostać odczytana jako absurdalna. Zachowania zupełnie nie rozumieją też agenci piłkarza Beto Yaque i Roly Zarate.
Według "Marki" tak niska oferta Barcelony sprawiła, że otoczenie piłkarza ma się obecnie skłaniać ku odnowieniu umowy z Interem. Obecny kontrakt Martineza obowiązuje do końca sezonu 2022/23, ale jeśli wcześniej jakiś klub zdecyduje się wpłacić 111 milionów euro, Inter nie będzie mógł zablokować transferu.
Niewykluczone, że Barcelona spróbuje pozyskać jeszcze innego napastnika. Według katalońskich mediów alternatywę dla Martineza ma stanowić Memphis Depay z Olympique Lyon. Napastnik był jednym z zawodników, którzy najbardziej skorzystali na współpracy z Ronaldem Koemanem w reprezentacji Holandii, a jego cena ma wynosić około 35 milionów euro.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (964 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.